Polityka Zwrotów

Dziękujemy za wybór naszych produktów! Jeśli zakupiony produkt nie spełnił Państwa oczekiwań, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy, zwrotu lub reklamacji produktu. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące każdego z tych procesów.

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny.

Przypadki wyłączenia prawa odstąpienia:
Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawie konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, w odniesieniu do umowy nie przysługuje w odniesieniu do Umowy Sprzedaży, w której:

  1. Produkt jest nieprefabrykowany, wyprodukowany na indywidualne zamówienie Konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  2. Produkt ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności;

  3. Produkt jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  4. Produkt nosi ślady użytkowania;

  5. Produkt został wykonany ręcznie na zamówienie lub spersonalizowany według specyfikacji Konsumenta;

  6. Usługa została w pełni wykonana za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po jej wykonaniu traci prawo odstąpienia.

Procedura odstąpienia od umowy:

  1. W celu odstąpienia od umowy należy wypełnić Formularz Odstąpienia od Umowy dostępny pod linkiem:
    Pobierz Formularz Odstąpienia od Umowy.

  2. Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres e-mail: kontakt@natimals.pl.

  3. Produkt należy odesłać w terminie 14 dni, od dnia otrzymania zakupionego Produktu i poinformowania Sprzedawcy o odstąpieniu od umowy na adres:

    Milena Rutowicz
    Ul. Wici 72/11, 91-157 Łódź

Uwaga: Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Produkt należy odesłać kurierem (nie przyjmujemy zwrotów nadanych paczkomatem ani Pocztą Polską).
Prosimy, aby produkt był w stanie nienaruszonym.

Zwrot Produktu

Jeżeli chcą Państwo zwrócić produkt bez rezygnacji z całej umowy, prosimy o odesłanie go na poniższy adres, po wcześniejszym wypełnieniu Formularza Zwrotu:

Prosimy o wykonanie poniższych kroków:

  1. Wypełnić Formularz Zwrotu, dostępny pod linkiem:
    Pobierz Formularz Zwrotu.

  2. Wypełniony formularz należy przesłać na adres e-mail: kontakt@natimals.pl.

  3. Produkt należy odesłać w terminie 14 dni, od dnia otrzymania zakupionego Produktu i poinformowania Sprzedawcy o zwrocie Produktu na adres:

        Milena Rutowicz
        Ul. Wici 72/11
        91-157 Łódź


Uwaga: Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. Produkt należy odesłać kurierem (nie przyjmujemy zwrotów nadanych paczkomatem ani Pocztą Polską).
Prosimy, aby produkt był w stanie nienaruszonym.

Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest niezgodny z opisem lub wadliwy, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od dnia zakupu.

Procedura reklamacyjna:

  1. Należy wypełnić Formularz Reklamacyjny dostępny pod linkiem:
    Pobierz Formularz Reklamacyjny.

  2. Wypełniony formularz należy przesłać na adres e-mail: kontakt@natimals.pl.

  3. Reklamacja powinna zawierać:

a) Opis wady produktu;

b) Zdjęcie produktu;

c) Dowód zakupu;

d) Dane kontaktowe Klienta

Podanie szczegółowych danych, może przyspieszyć proces rozpatrzenia reklamacji.

Zwrot reklamowanego produktu:
Produkt należy odesłać na adres:
Milena Rutowicz
Ul. Wici 72/11
91-157 Łódź

Uwaga: Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Sprzedawca. Produkt należy odesłać kurierem (nie przyjmujemy zwrotów nadanych paczkomatem ani Pocztą Polską).
Prosimy, aby produkt był w stanie nienaruszonym.

Czas rozpatrzenia reklamacji:
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu przez Sprzedawcę.